سرخط خبرها

صیفی: قدرت رعد مشهد مناسب لیگ برتر بسکتبال نیست | حقیقتا خسته شده‌ام!

  • کد خبر: ۱۹۸۱۵۹
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
صیفی: قدرت رعد مشهد مناسب لیگ برتر بسکتبال نیست | حقیقتا خسته شده‌ام!
سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: حقیقتا خسته شده‌ام و فقط به دلیل حمایت از جوانان تیمم فعالیت می‌کنم. در یک شرایط نابرابر در لیگ برتر حضور داریم.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش مقابل شهرداری گرگان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: از نظر هزینه و ابزار دو تیم تفاوت‌های زیادی باهم داشتند. به جرأت می‌توانم بگویم که کم‌هزینه‌ترین و کم تجربه‌ترین تیم لیگ، رعد پدافند است. جوانان تیم شهرداری گرگان بازیکنانی هستند که تجربه داشته و بازی ملی دارند.

وی ادامه داد: حقیقتا خسته شده‌ام و فقط به دلیل حمایت از جوانان تیمم فعالیت می‌کنم. در یک شرایط نابرابر در لیگ برتر حضور داریم. این میزان فشار به بازیکنان سرباز اصلا خوب نیست.

سرمربی رعد پدافند مشهد تصریح کرد: شاید سال آخر باشد که یک تیم نظامی می‌تواند در لیگ ۱۲ تیمی شرکت کند. با ۱۲ تیمی شدن مسابقات شرایط سختی برای تیم‌های نظامی به وجود می‌آورند. وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد، در این شرایط دیگر دوست نداریم برای  بر سر ما منت گذاشته و برای ما هزینه کنند.

صیفی افزود: از بازیکنان سرباز رعد حمایت می‌کنیم. آن‌ها را به چرخه ورزش بازمی‌گردانیم و اجازه نمی‌دهیم وارد بحث‌های ناهنجار جامعه شوند.

وی تاکید کرد: زور و تیم ما مناسب لیگ برتر نیست. هیچ تیم نظامی نمی‌تواند در لیگ ۱۲ تیمی حضور یابد و شرایط خوبی داشته باشد.

صیفی اضافه کرد: تیم‌های سرباز باید بودجه و اسپانسر داشته باشند. هرکس ما را در بیرون می‌بیند می‌گوید ما اسپانسر داریم. خیر، اینگونه نیست، ما فقط هزینه رفت و برگشت تیم به مسابقات را داریم. به اسپانسر نیز اعلام کرده‌لم که سفرهایمان با اتوبوس انجام شود. یعنی سفر خود از مشهد به بندرعباس را هم با اتوبوس انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: کسی انتظار اضافه‌ای از رعد نداشته باشد. فکر نمی‌کنم بودجه تیم‌های لیگ برتری کمتر از ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان باشد، چون اگر نباشد نمی‌توانستند بازیکن خارجی جذب کنند.

سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: نمی‌توانیم این بازیکنان را تنبیه کنیم. این بازیکنان را با حمایت کردن فقط باید تشویق کرد، متاسفانه هیچ حمایتی برای تشویق آنان صورت نمی‌گیرد.

صیفی در خصوص اینکه آیا بازیکنانش از بازی کردن دلسرد شده‌اند، گفت: نمی‌گویم بازیکنانم ترسیده‌اند. لیگ برتر برای آنان یک شرایط نابرار است. کار ما خیلی است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و به چرخه مسابقات در بیاوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان فصل با رعد ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: این تیم را خودم تشکیل داده‌ام. این تیم را از زیرگروه، دسته دو و دسته یک به لیگ برتر رسانده‌ایم. شاید اگر لیگ با ۱۵ یا ۱۶ تیم برگزار می‌شد شرایط بهتری داشتیم. بازیکنانم را حمایت می‌کنم. هرکس که فکر می‌کند از من بهتر می‌تواند با این بازیکنان کار کند، تیم را تحویل او خواهم داد و در کنارش او را نیز حمایت خواهم کرد تا اتفاق مثبتی برای بازیکنان رخ دهد.

سرمربی رعد پدافند مشهد در پاسخ به این سوال که رعد به چه حمایتی نیاز دارد، افزود: رعد را همه می‌شناسند. کسانی که بسکتبال را می‌فهمند، می‌دانند این تیم به چیزی احتیاج دارد. حتی دو تا سه بازیکن بومی نیز در نیم فصل اضافه خواهیم کرد که آنان هم از تجربه کافی برخوردار نیستند و مقابل تیم‌های نظیر شهرداری گرگان نمی‌توانند ما را کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->